OK

Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie. Ďalšie informácie

Úvodná stránka » Články » Airbag GW 1800

Airbag GL 1800


Motocyklový  airbag systém sa skladá z modulu airbagu, ktorý obsahuje airbag a senzory, ktoré sledujú zmeny zrýchlenia a ECU, ktorá vykonáva výpočty a okamžite zistí  kedy vznikne kolízia. Keď dôjde k ťažkej čelnej zrážke štyri havarijné senzory namontované na prednej vidlici zmerajú zmenu stavu  a oznámia tieto údaje airbag ECU, ktorý určí, že došlo  ku kolízii  a určí či je alebo nie je potrebné aktivovať  airbag Ak výpočet podľa ECU airbagu určí, že aktivácia je potrebná, ECU vysiela elektronický signál airbagu , ktorý okamžite reaguje tým, že aktivuje nafúknutie airbagu. Nafúknutím rýchlo po náraze, môže airbag absorbovať časť energie  jazdca znížením rýchlosti, pri ktorej môže byť jazdec vyhodený z motocykla a pomáha znížiť závažnosť poranení spôsobených jazdcovi pri kolízii s iným vozidlom alebo s prekážkou.

Motocykový Airbag System: Hlavné komponenty

Modul airbagu je umiestnený v prednej časti motocykla.
ECU airbagu je umiestnený vpravo od vaku airbagu, analyzuje signály z havarijných  senzorov a určí, či je potrebné aktivovať airbag.
Štyri havarijné senzory, ktoré sú upevnené po oboch stranách prednej vidlice detekujú zmeny v spomalení spôsobené čelnou zrážkou.

Funkcia hlavných komponentov


· Airbag obsahuje patrónu plynného dusíka.

· Airbag  dostane elektronický signál od ECU , aby sa uvoľnila patróna plynného dusíka na nafúknutie airbagu.

· Airbag sa začína nafukovať, vyvíja tlak na kryt  airbagu a núti  ho otvoriť sa.

· Veľkosť a tvar airbagu, ktorým je  motocykel vybavený spolu s popruhmi  a funkciami prieduchov pomáhajú maximalizovať efektívnosť využitia systému,  pohlcuje kinetickú energiu jazdca, pomáha tlmiť rýchlosť pri ktorej jazdec môže mať tendenciu byť vyhodený dopredu z motocykla, a tým zmiernenie závažnosti zranenia v dôsledku nárazu s iným vozidlom alebo s prekážkou.

· Od okamihu nárazu  aktivácia airbagu trvá  iba 0,060 * 1 sekundy.

·  ECU neustále monitoruje údaje z havarijných senzorov a porovnaním týchto údajov so štandartným správaním vozidla  určuje, či je alebo nie je potrebné aktivovať airbag. Údaje z každého snímača sú hodnotené samostatne, a ak sa zistí, odchýlka od normy, vtedy je elektronický signál odoslaný k patróne stlačeného  dusíka airbagu, ktorá spôsobí nafúknutie airbagu.

· Havarijné senzory sú pripevnené k prednej vidlici, čo je sada 4 senzorov, ktoré sú usporiadané po dva na každej strane prednej vidlice.

Zahájenie sezóny 2017 Ostrý Grúň

DSC_0077.JPG

Články

22.6.2016

Dunlop Elite 4

Nová Dunlop Elite 4 pneumatika s vysokým kilometrovým výkonom má svoj ​​debut.

archív

Obľúbené odkazy

Informácie o Slovenskej Republike

 

 

mapa.gif (originál)

Tiesňové telefonné čisla:

Policia:158

Hasičská záchranná služba:150

Zachranná služba:156, 16 155

Mestská polícia:159

Integrovaný záchranný systém SOS:112

Asistenčná služba:

NAMK:18 123

RESCUE:16 154

Rychlostné limity:

Mesto:50 km/h

Mimo mesto:90 km/h

Dialnica:130 km/h

 

 

Predpoveď počasia